advertise
  • info اصفهان - سیتی سنتر سپاهان شهر - طبقه ۳ - جنب روابط عمومی - دفتر نگاه کویر

توسعه برند

هر کسب و کاری برای شناساندن خود به مصرف کنندگان و باقی ماندن در ذهن مردم نیاز به یک برند دارد. برای همین است که برند سازی برای بعضی از شرکت ها از اهمتی بسیار زیادی برخوردار است. اما سوال اصلی اینجاست که آیا برند سازی کافی است و بعد از برند سازی می توان به راحتی به کار تولید و فروش خود ادامه داد؟ مسلما جواب منفی است. محافظت از یک برند و بهبود آن از فرآیند برند سازی مهم تر است که به این روند اصطلاحا توسعه برند گفته می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا توضیحات تکمیلی در این مورد و خدماتی که در این زمینه می توانید از مجموعه مشاوره اصغر عبدلی دریافت کنید ارائه دهیم تا بتوانید با استفاده از این موارد کار و کسب خود را توسعه دهید.


برند چیست؟

برند در واقع اسم، هویت، طرح، نماد و یا هر ویژگی دیگری است که محصولات و خدمات خود را به وسیله آن از دیگر بیزینس ها متمایز می نمایید. از برند معمولا در تجارت، بازاریابی و تبلیغات استفاده می شود تا بتوانید به وسیله آن محصولات و خدمات خود را به مصرف کنندگان و مشتریان معرفی نمایید و مهم تر از آن در ذهن مردم ثبت کنید. می توان ادعا کرد که برند مهمترین ابزار برای معروف شدن است. برند می تواند اسم، لوگو و یا حتی یک اصطلاح باشد که دیدگاه مردم نسبت به یک بیزینس را بیان می کند. برند در تعداد مشتریان تاثیر مستقیم دارند چرا که مردم محصولات شرکتی را که شناخته شده باشد بهتر از یک اسم نا آشنا انتخاب می کنند. بنابراین می توان نتیجه گرفت که توسعه برند می تواند یک بیزینس را موفق و در صورت عدم آن با شکست روبه رو کند. جهت توضیحات تکمیلی تر به مقاله ی برندسازی چیست مراجعه کنید.

مفهوم توسعه برند

توسعه برند به روندی گفته می شود که طی آن، کیفیت و ارزش های برند و اعتماد مشتریان به برند حفظ و در بعضی از موارد حتی افزایش پیدا میکند. در طی روند توسعه برند یک بیزینس تلاش می کند تا رشد کند، به روز باشد و نیازهای مشتریان خود را برطرف نماید. معمولا توسعه برند از چهار بخش اصلی تشکیل می شود که در ادامه به بررسی این ۴ بخش می پردازیم.

بخش های اصلی توسعه برند

یک توسعه دهنده برند چه کارهایی را انجام می دهد؟

مجموعه مشاوره اصغر عبدلی به عنوان یک توسعه دهنده برند وظایف مخصوص را به عهده دارد. مدیر توسعه برند مسئولیت انتخاب و به کارگیری استراتژی مناسب برای گسترش و پیشرفت برند را به عهده دارد. در واقع توسعه دهنده برند نقش اساسی را در برقراری و حفظ رابطه با برندهای دیگر را دارد. حوضه مسئولیت های یک توسعه برند بسیار متنوع و فراگیر است که می توان به طور کلی و خلاصه به شکل زیر دسته بندی نمود:

- مشخص کردن دیدگاه ها، ارزش ها، مسیرهای عملیاتی و اهداف برند را که به آن مدیریت استراتژی می گویند.
- استفاده از تمامی شبکه های ارتباطی مانند شبکه مجازی برای برقراری و ایجاد رابطه با سایر برندها
- کمک به توسعه محصولات، قیمت گذاری و ایجاد شرایط مناسب برای تولید محصولات جدید
- ایجاد فرصت های تجاری جدید و امکان توسعه تجارت در زمینه های مرتبط
- تبلیغات گسترده و تاثیر گذار متناسب با بودجه و سازماندهی آن
- تحلیل مشتریان و رقبا که در مقاله ی مربوط به این موضوع اطلاعات کافی را ارائه داده ایم.
- بررسی تمام مسائل مالی و سرمایه گذاری و تهیه گزارش شامل اطلاعات کامل در این زمینه

این موارد قسمت های اصلی مسئولیت توسعه برند می باشد که دیگر وظایف را نیز پوشش می دهند. هر شرکت توسعه برندی اعم از مجموعه اصغر عبدلی نه تنها باید توانایی ارائه تمامی خدمات مربوط به این وظایف را داشته باشد بلکه با تجربه و علم کافی باید به بهترین شکل ممکن هر برندی را در مسیر توسعه به درستی مدیریت نمایند. شما می توانید برای اطلاع کامل از خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می شود و نحوه عملکرد آن از طریق پر کردن فرم مشاوره رایگان در طی جلسه ای که هماهنگ می شود تمامی سوالات خود را پرسیده و در صورت تمایل اقدام به همکاری نمایید.

فرم ثبت درخواست مشاوره کسب و کار

اصغر عبدلی اصغر عبدلی
اصغر عبدلی