advertise
  • info اصفهان - سیتی سنتر سپاهان شهر - طبقه ۳ - جنب روابط عمومی - دفتر نگاه کویر

دیجیتال مارکتینگ آنلاین

در مقاله های قبلی به صورت مفصل در رابطه با دیجیتال مارکتین بحث و گفت و گو نمودیم و تمامی روش ها ابزار و فواید آن را تحلیل کردیم. در قسمتی از این مقاله ذکر شد که دیجیتال مارکتینگ دارای دو روش متنفاوت در ارائه تبلیغات است یکی از این روش ها با عنوان دیجیتال مارکتینگ انلاین شناخته می شود که اصلاحا به آن آنلاین مارکتینگ نیز گفته می شود. در این مقاله سعی داریم به توضیح تمامی جوانب آنلاین ماکتینگ و مزایای آن بپردازیم و با تجزیه و تحلیل خدماتی که توسط مجموعه مشاوره اصغر عبدلی در زمینه آنلاین مارکتین اجام می شود بررسی کنیم تا چه حدی این مجموعه می تواند در راهبردها و پیرشفت اهداف شما سودمند باشد.

آنلاین مارکتینگ

امروزه با ورود به قرن بیست و یکم، قرن ارتباطات و فناوری اطلاعات، ایجاد برند و توسعه آن در کنار جذب مشتری از اهمتی بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین برای موفقیتدر این امر نیازمند یک برنامه ریزی بازاریابی دقیق می باشید تا بتوانید با ساتفاده از ابزارهای آنلاین به راحتی رد معرض دید مخاطبان و مصرف کنندگان قرار بگیرید. به وطر خلاصه به هر ابزار، استراتژی و شیوه مبتنی بر اینترنت که بتوان از طریق آن تبلیغات مربوط به یک محصول و یا شرکت را انجام داد آنلاین مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی که همان دیجیتال مارکنینگ تحت نت می باشد گفته می شود. با در نظر گرفتن این نکته که تعداد دسترسی های ثابت و سیار اینترنت پرسرعت دارای آمار بسیار بالای مشترکین است نشان می دهد که می توان با استفاده از ابزار و منابع آنلاین به راحتی محصولات و خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان خود بشناسانید و عرضه نمایید. برای استفاده از این مزایا وسایل و ابزار مخصوص به خود را دارد. در اینجا به معرفی برخی از این ابزارها می پردازیم

انواع روش های انلاین مارکتینگ

طراحی و توسعه وب سایت: مطمئنا طراحی وب سایت اولین ابزاری است که می تواند نقش حساسی را در معرفی برند شما داشته باشد. وب سایت به مخاطیان این اجازه را می دهد اطلاعات بیشتری در زمنیه محصولات و تجارت شما را مطالعه کنند. البته وب سایتی که طراحی می کنید باید دارای ویژگی های مشخصی باشد از جمله وب سایت که طراحی ساده، بهینه و کارآمد باشد که به آن user finder گفته می شود. چنین وب سایتی محتوای متنی و تصویری خود را به شکلی جذاب، واضح و منسجم ارائه می نماید. وب سایت های واکنش گرا یا Responsive پاسخگوی ابعاد متنوع صفحه نمایشگر مانند تبلت، گوشی و غیره می باشد که سبب می شود محدودیت ساتفاده از آن به حداقل برسد. مجموعه مشاوره اصغر عبدلی با ارائه خدماتی از قبلی طراحی و توسعه سایت باعث می شود که با هیچ محدودتی روبه رو نشده و به هر آنچه نیاز دارید دسترسی داشته باشید. بازاریابی محتوا: مطمئنا یکی از مواردی که می تواند به بیشتر دیده شدن برند شما کمک کند تولید و نگارش محتوای نو، مفید و هدفمند در راستای آموزش، معرفی محصولات و ارائه محصولات به قصد ارتقای فروش می باشد. در واقع در این نوع بازاریابی شما باید تلاش کنید با ارائه محتوای جذاب اعم از تن، تصویر، ویدیو، پادکست، اینفوگرافی و ... طی یک زمان بندی معین بهترین استفاده را ببرید. بازاریابی موتور های جستجو: پس زا راه اندازی سایت خود نیاز است که آن را ارتقا دهید. برای این کار شما می توانید از طریق موتورهای جستجو اقدام کنید. در این روش با ساتفاده از کلید واژه های مربوط به حرفه و تجارت شما می توانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید. بازاریابی موتورهای جستجو شامل سئو و بلیغات کلیدی می باشد. شبکه های اجتماعی: یکی از ابزار قدرمند و تاثیرگذار بازاریابی آنلاین شبه های اتماعی می باشد. در رسانه های اجتماعی شما می توانید با جمعی از هوادارن ارتباط مستقیم و بی واسطه را با مشتریان بالفعل و بالقوه خود برقرار نمایید و از طریق همین رسانه ها با هزیه بسیار کم از نظرات و انتقادات آن ها آگاه شوید. با وجود این مزیت ها نیاز است که شما اطلاعات کافی و دقیقدر رابطه با شکبه های اجتماعی در اختیار داشته باشید یا اینکه با نهادی مانند مجموعه مشاوره اصغر عبدلی در ارتباط باشید تا بتوانید از دانشان ها در این زمنیه استفاده نمایید. بازاریابی ایمیلی: شما می توانید خبرنامه ها و یا ایمیل ها تبلیغاتی خود را از طریق ایمیل برای مشتریان و مخاطبان خود ارسال نمایید. مقرون به صرفه بودن این روش و اینکه قابلیت ارائه هر نوع محتوای متنی اعمل از آموزشی، معرفی کالا و خدمات، طرح های ارتقا فروش و ... و موفقیت زیاد این روش باعث شده تا بازاریابی ایمیل از محبوبیت زیادی برخوردار شود. شما می توانید ایمل تبلیغاتی خود را برای تمام کسانی که نسبت به خدمات و محصولات شما تمایل نشان داده اند ارسال نمایید. آگهی تبلیغاتی آنلاین: آگهی های کلیکی در گوگل مانند تبلیغات در موتورهای جستجو یاهو، بینگ و گوگل یکی از روش های بازاریابی است که در آن تنها قادر به استفاده از متن برای تبلیغات خود هستید. بهینه سازی نرخ تبدیل: نرخ تبدیل یک سایت یعنی نسبت تبدیل بازدیدکنندگان یک وب سایت به خریداران محصولات آن. در وواقع بهینه سازی نرخ تبدیل یا همان CRO تعداد بیشتری از بازدید کنندگان سایت خود را تبدیل به خریدار نماییم.

دیجیتال مارکتینگ آنلاین با مجموعه مشاوره اصغر عبدلی

در مجموعه باید گفت که بازاریابی آنلاین در دنیای دیجیتال امروز نقش اساسی را در پیشرفت و بهبود کار و کسب شما ایفا میکند و لازم است در این مسیر از راهنمایی ها و خدمات یک متخصص مانند مجموعه مشاوره اصغر عبدلی استفاده نمایید. برای این منظور شما می توانید فرم در خواست مشاوره رایگان را پر کرده و طی جلسه ای که با شما هماهنگ می شود از تممی خدمات این مجموعه اطلاع یابید.