advertise
  • info اصفهان - سیتی سنتر سپاهان شهر - طبقه ۳ - جنب روابط عمومی - دفتر نگاه کویر

دیجیتال مارکتینگ آفلاین

اولین تبلیغاتی که توسط ابزارآلات دیجیتال صورت گرفت مربوط بود به یک اجرای اپرا که از رادیو حدود صد سال پیش بخش شد و بعد از پخش آن فورا بلیط های آن اجرا فروخته شدو این شد روز تولد دیجیتال مارکتینگ، البته به شکل آفلاین. دیجیتال مارکتینگ آفلاین هنوز هم بعد از صد سال یکی از قدرمندترین ابزار بازاریابی است که نیاز به تخصص خود را دارد با توجه به پیشرفت های همه جانبه در ابزارهای تبلیغاتی آفلاین نیاز است که شما با متخصصانی از جمله گروه مشاوره اصغر عبدلی مشورت نموده و از امکانات و توانایی این مجموعه در راستای بهبود شرایط فروش و برندینگ خود استفاده نمایید. مجموعه مشاوره اصغر عبدلی با تسلط بر تمامی روش های بازاریابی آنلاین و آفلاین و در اختیار داشتن امکانات لازم برای ارائه خدمات مورد نیاز در این زمینه می تواند همراه خوبی در مسیر بهبود کار و کسب شما باشد. شما می توانید برای استفاده از امکانات این مجموعه با پر کردن فرم درخواست مشاوره رایگان از دانش مشاوران آقای اصغر عبدلی کار و کسب خود را توسعه دهید.

آفلاین مارکتینگ

بعد از توضیح مفصلی در رابطه با دیجیتال مارکتینگ و معرفی انواع آن (آنلاین مارکتینگ و آفلاین مارکتینگ) لازم است با تعاریف این روش ها آشنا شویم. در رابطه با دیجیتال مارکتینگ آنلاین توضیحات لازم در قالب یک مقاله مجزا در اختیار شما قرار گرفته است که می توانید با مطالعه آن اطلاعات لازم را بدست آورید. اما در رابطه با دیجیتال مارکتینگ آفلاین یا آفلاین ماکتینگ می توان گفت که همان فعالیت های بازاریابی سنتی است که با ابزارهای دیجیتالی انجام می شود و اثر گذاری آن بیشتر از قبل می گردد. تمامی تبلیغاتی که در سطح شهر برروی بیلبورد ها، استرابورد و غیره مشاهده می کنید جزو زیر مجموعه های آفلاین مارکتینگ دسته بندی می شوند.

میزان اهمیت آفلاین مارکتینگ

با اینکه اینترنت و امکانات وابسته به ان تاثیر بسیار زیادی بر بازاریابی گذاشته است نمیتوان میزان اهمیت تبلیغات آفلاین را انکار کرد. آمار نشان می دهد با توجه به اینکه درصد بالایی از مردم دسترسی به اینترنت دارند ولی درصد کمی از آن ها از تمامی جوانب آن استفاده می نمایند و در این بین داشتن خلاقیت و ارائه خدماتی که بتواند توجه بیشتری را به خود جلب نماید در کنار تبلیغات آنلاین و اینترنتی باعث می شود که محصول و یا خدمات کار و کسب شما بهتر و بیشتر به مردم شناسانده شود. بناربراین لازم است که شما در کنار تمامی تبلیغات آنلاینی که انجام می دهید قسمتی از بودجه خود را صرف تبلیغات آفلاین نمایید تا بتوانید گستره بیشتری از مخاطبان را قرار دهید. در بین تمامی ابزارهای که برای تلیغات آفلاین استفاده می شود وسایلی مانند تلویزیون، رادیوو رسانه های چاپی هنوز هم نقش موثری در فرآیند جستجوی آنلاین محصولات و خدمات دارند. در واقع می توان به این شکل بیان کرد که می توان با بررسی دقیق و استفاده از روش های راهبردی این دو روش را باهم ادغام کرده و به نحوی به عنوان مکمل یکدیگر استفاده نمود که یکی از این روش ها کامل کننده روش دیگر باشد تا بتوانید استفاده بهینه تری از تبلیغات خود داشته باشید و سود بیشتری نصبت به سرمایه خود در این زمینه بدست بیاورید.

ابزارهای مورد استفاده در آفلاین ماکتینگ

رادیو مارکتینگ: نه تنها در ایران بلکه در سطح جهان رادیو هنوز نقش اساسی در زندگی مردم دارد و می توان با استفاده خلاقانه از این ابزار در راستای پیشرف اهداف خود به بهترین شکل ممکن دیجیتال مارکتینگ را انجام دهید. استفاده درست ازاین ابزار در ماندگاری برند شما در ذهن عموم مردم تاثیر بسزایی دارد چرا که این ابزار با تکیه بر صدا می تواند تثبیت یک برند را به خوبی رقم بزند. در واقع استفاده از رادیو برای مخابره یک پیام تبلیغاتی میان برنامه ای و یا حتی اسپانسریگ برنامه های رادیویی از نمونه قعالیت های دیجیتال مارکتینگ آفلاین دسته بندی می شود.
بازاریابی تلویزیونی: تلویزیون یکی از ابزاری است که در بین مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است و نرخ استفاده بالایی دارد بنابراین سبب شده است که دارندگان کار و کسب سالانه تمایل زیادی به استفاده از این ابزار در راستای تبلیغ و بازاریابی کار و کسب خود نمایند و قسمتی از بودجه خود را به این مورد اختصاص دهند. از روش از نظر هزینه کمی متفاوت تر از روش ها دیگر می باشد ولی متناسب با آن دارای تاثیر بسزایی نیز می باشد و می تواند برند شما را در اذهان عمومی ماندگار نماید.
بازاریابی تلفنی: یکی از رایج ترین مدل های بازاریابی است که همچنان در کشور ما طرفداران زیادی دارد و بسیاری ازکار و کسب ها از این روش برای ارئه محصولات و خدمات خود استفاده می نمایند. این روش به دو صورت بر قرار کردن تماس که با آن تماس های سرد گفته می شود و ارسال پیامک انجام می شود. البته اگر این روش به صورت علمی صورت نگیرد ممکن است نه تنها اثر مفیدی بر جای نگذارد بلکه باعث مزاحمت نیز شود.

سخن آخر

با توجه به مطالبی که عرضه شد می توان نتیجه گرفت که دیجیتال مارکتینگ آفلاین هنوز از از اهمیت خاص خود برخوردار است و نیاز است با برنامه ریزی دقیق توسط متخصصان از آن استفاده نمایید. مجموعه مشاوران اصغر عبدلی با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه و همچنین دارا بودن دسترسی به امکانات لازم برای هر کدام از این روش ها می تواند شما را به بهترین شکل ممکن برای انجام هر کدام از روش های دیجیتال مارکتینگ آفلاین راهنمایی و کمک نماید و فقط کافی است که شما فرم درخواست مشاوره رایگان را پر کرده و منتظر برقراری جلسه باشید تا بتوانید از علم و دانش این مجموعه به نفع خود استفاده نمایید.